Saturday, October 26, 2013

Jälle nädal möödas (ma tean, et olen vist kõikki viimaseid postitusi samade sõnadega alustanud). Pean tunnistama, et see läks küll joostes. Kohati sõna otseses mõttes.

Esmaspäev ja teisipäev olid tavalised kool - trenn- kodu päevad. Aga juba needki on piisavalt kiired. Kolmapäev oli aga täitsa pöörane. Kooli mul sellel päeval polnud ja ausalt öeldes, poleks see mu päeva mahtunud ka. Kõigepealt tegin hommikul 3 tundi kartulisalatit. Siis oli vaja minna ronima, oli vaja. Sest meil oli MCC poes - 20% see päev, seega just paras aeg, et endale lõpuks isiklik harness (ronimistraksid?) osta.
Ja see oli kindlasti minekut väärt, sest sain elu diili,
sain harnessi, 2 vajalikku jubinat (pildil vasakus nurgas), uue kriidi palli ja koti kõik väga-väga hea hinnaga. Ning pärast oli ju vaja siiski uus varustus sisse ka õnnistada ja seega ma tunnikese ronisin ka. Pärast mida ma pool jooksuga koju läksin, ruttu asjad kokku pakkisin ja ennast valmis panin ning siis suundusin ruttu Kaarli juurde, kus toimus Eesti söögi ja joogi õhtu. Süüa oli rikkalikult - kartulisalat, viineripirukad, musta leivaga võileivad, Kalevi šokolaadi ja kommi ning Vana Tallinn. Mõnus õhtu oli, sõime, jõime ja rääkisime juttu. Selline rahulik õhtu.

Neljapäev ja reede möödusid samuti kiiresti. Eilseks olin lõpuks nii väsinud. Asja teeb natuke kehvaks see, et Une Mati ei taha viimasel ajal õhtuti õigeks ajaks jõuda, olenemata kui väsinud ma olen. Sellest tingituna magasin ma reedel veel sisse ka. Plaan oli ärgata kell 8, sest 10ks oli vaja loengusse minna, aga ärkasin kell 9. Enamike jaoks pole see sisse magamine, ma tean, aga minu jaoks on. Ja kui maailmas on üldse midagi, mida ma vihkan, siis see on sissemagamine. Aga jõudsin loengusse. Pärast loengut läksime veel paari kursakaaslasega raamatukokku, sest esmaspäevaks on vaja teha väike presentatsioon. Alustuseks sain kohe nende peale vihaseks, pärast mida nad siis ennast kokku võtsid ja natuke kaasa ka aitasid. Õhtupoole oli meil veel ronimisklubi juhatuse koosolek.

Kuna mul eilseks toss täitsa väljas oli, siis täna hommikuks telefoni helisema ei pannud ja magasin kohe peaaegu 10ni. Aga vähemalt oli ärgates täitsa hea ja puhanud tunne. Pärast käisin linnas poes ja tegin süüa ja koristasin natuke. Homme lähen Fight Show'le. 3 meie trenni inimest võistlevad. Ning muide, saan nüüd uhkusega öelda, et üks meie klubi ja ka minu trennikaaslane, Laura, on värske maailmameister kickpoksis! Seega lähme omadele kaasa elama.

Tsau-pakaa!

No comments:

Post a Comment