Tuesday, October 8, 2013

Woah

Servus! Mulle endalegi üllatuseks on viimasel ajal kuidagi kiire olnud.

Alustame sellest, et laupäeval olin tööl pärast mida ma õhtul Johannale Huddersfield'i külla läksin. Tal oli uude majja kolimise puhul soolaleivapidu. Ma oskan isegi juba natuke Huddersfield'i kesklinnas orienteeruda, McDonalds on muidugi kõige kindlam maamärk. Aga väga tore õhtu oli, kuid kahjuks olin ma natuke väsinud, sest ma pidin juba 7.45 tööl olema laupäeva hommikul.
Pühapäev möödus koduselt kui välja arvata poes käik. Üsna uimane ja väsinud oli terve päev, sest une tunde jäi eelmisel ööl väheks. Seega läksin üsna varakult magama.
Esmaspäeval oli vaja hommikul natuke linnas poodides käia ja endale korralik käsipagasi kott osta. Muide vihjena võin öelda, et selleks on meesteosakonnad väga head kohad. Siis oli vaja süüa teha ja kooli minna ning otse loengust läksin kokku saama ronijatega ning läksime kõik koos Rock Over'isse. Esimene ronimine pärast suve... käelabad olid päris valusad pärast umbes poolt tundi. Nahk alles pehme ja õhuke, aga küll ta varsti natuke sitkemaks läheb.
Täna hommikul õppisin, pesin pesu, tegin süüa, sõin ja läksin kella kaheks loengusse mis kestis 3 tundi. Siis oli mul tund aega, et käia kodus ja riided vahetada ning asjad võtta ja siis oli trenni minek (poksima). Eelmisel nädalal pärast oma esimest trenni valutasin ma 2 päeva takkajärgi. Ma ei imesta üldse kui ma homme hommikul ka nagu puuhobune voodist välja komberdan. Tänaseks õhtuks oli mul toss igatahes täitsa väljas. Ning asja ei teinud paremaks see, et mu arvuti mikrofonil endiselt midagi viga on ja keegi mind Skypes normaalselt ei kuule. See hakkab juba väljakannatamatult tüütuks muutuma.

Aga praeguse seisuga tundub, et teine aasta on ikka tõesti tegusam. Kuna enamus mu loenguid pärastlõunasel ajal, siis järgmise päeva hommikul tegelen eelmise päeva loengumaterjaliga, loen, teen märkmeid jne. kuni tuleb uude loengusse minna. Aga kogu taustalugemine nagu artiklid ja muu selline asi tuleb veel juurde lugeda. Keegi otseselt ei käsi, aga tore oleks kui seda teeks, või noh, mulle endale on see kasulik. Hetke seisuga on mul juba 2 artiklit vaja lugeda. Tegelikult oleks veel, aga ma pole  jõudnud teisi Interneti avarustest välja koukida. Ning arvestades, et esmaspäeval on mul ronimine, teisipäeval trenn, kolmapäeval ronimine, neljapäeval trenn ... siis võib vist öelda, et nädal on päris tihedalt sisustatud. Aeg-ajalt tuleb sinna veel mahutada tööl käimine ja mõned muud sündmused/toimetused. Seega ärge muretsege kui mind vahel skypes näha pole (peamiselt emme-issi). Mul algas teine kursus ja tundub, et lõpuks ometi saab ajurakud tööle panna. Hetkel mulle igatahes see väljavaade meeldib.

Ning ülejäänud nädal ei tõota sugugi aeglasem tulla, eriti arvestades, et ma tulen reedel Eestisse! Küll ainult nädalavahetuseks, et natuke tantsida ja oma klassikaaslaseid ning teisi koolikaaslaseid näha, aga arvan, et see on üks hea vitamiinisüst, pärast mida on jälle rohkem jõudu siin vastu pidada.

Seega varsti näeme! :)


No comments:

Post a Comment