Sunday, October 27, 2013

Mul on piletid olemas! 19. detsember jõuan Eestisse :) Võite mulle sefiiritordiga vastu tulla. Väike öine kohv ja kook - alati!

Üks tähelepanek. Viimasel ajal tunnen ma teravat puudust vaikusest. Sest mul lihtsalt pole seda. Pidevalt kostab aknast väljast tulev müra või siis läheb keegi vetsu või välisuksest välja (välisuks sulgub sellise pauguga, et ausalt, terve korteri seinad värisevad) või hakkab süüa tegema. Mõnikord piniseb radiaator, aga selle saab õnneks välja lülitada. Päeva aeg ei pane seda alati tähelegi, aga õhtul magama jäädes on see häiriv. Kõige vaiksem ongi vist nädalavahetuse hommikutel. Ma isegi ei taha viimasel ajal väga muusikat kuulata, sest muud taustamüra on niigi palju. Jah, niimoodi magama jäämisest, et ainus heli on vaikne sahin varvaste liigutamisest teki all, tunnen küll puudust.

2 comments:

  1. mis kell sa 19. maandud? mul lend samal päeval:)

    ReplyDelete
  2. Ma maandun üsna hilja... kell pool 11 õhtul oli vist.

    ReplyDelete